Olen niin väsynyt ihmisiin jotka luulevat olevansa selvännäkijöitä ja voivat tulla kertomaan minulle mitä minä ajattelen heistä. Kukaan ei ole tähän päivään päässyt mieleni sopukoihin, eikä ole nähneet mitä mieltä heistä olen. Olen niin kyllästynyt "sinä vihaat minua" kuulemiseen. Viha on sitäpaitsi liian voimakas tunne.
Minä itse tiedän parhaiten mitä minä kenestäkin ajattelen ja siksi en halua, että ihmiset kertovat sen minulle.

Ah, ja nyt päästäänkin näihin iki-ihaniin avutujiin. Kyllä, minulla on sisko joka on aivan mahtava tyyppi ja nyt hänestä on vasta tullut paljon, paljon läheisempi mutta ei se kuitenkaan tarkoita sitä, että ihmiset voivat tulla selittämään minulle minkälainen heidän suhteensa on siskooni. Argh. Ei kukaan ole minulle tilivelvollinen.
Eikä minua yleensä kiinnostaisi kuulla ja jos kiinnostaisi niin voisin kysyä siskolta itseltään.
Hei tyypit, minulla on oma elämä!

Häpeän olla ihminen , sillä ihminen on tyhmä tuhooja. Paha maailmalle, paha toisille.
Ihminen on syöpä!