Viime kerrasta on jo aikaa, eikä tää blogin henkiin herättäminen silloin saanut tuulta alleen. En siis sano, että yrittäisin herätellä tätä henkiin nyt, sillä oon huomannu olevani "kausittainen" kirjoittaja.
En oikeastaan odota edes sitä, että ihmiset lukisivat kirjoituksiani saati kommentoisivat niitä, kirjoitan itseni takia, saadakseni pureuttua sen mikä patoutuu sisälleni.
On tietysti hienoa jos jotakuta löpinäni kiinnostavat :)

Odotan kovasti, että vuosi vaihtuu ja tuo mukanaan helvetin paljon parempaa mitä tämä vuosi antoi. En kuitenkaan ole katkera, sillä tiedän ettei onnenlahjat mene koskaan tasan.
Välillä kuitenkin toivoisin, kunpa olisin syntynyt kultalusikka suussa ja vaaleanpunaisten pumpuleiden ympäröimään elämään, sillä vastoinkäymiset alkavat väsyttää. Mutta kuitenkin olen iloinen, että minä tiedän mitä elämä on. Olen kokenut sen molemmat puolet.
Tietyissä asioissa olen katkera itselleni ja omalle tyhmyydelle, kuinka toistaa samat virheet, uskoa samat valheet ja huomata, että taas se on saatana suosta noustava mutta minähän nousen! Ei miusta niin helposti eroon päästä! hah :D